Polityka wysyłki i zwrotów
Dostawa
Jeśli zamówisz przed 16:00 w dni powszednie, wyślemy przedmiot tego samego dnia. Zamówienia złożone po tym terminie zostaną wysłane następnego dnia roboczego. Mamy 2-4 dni robocze dostawy. Dostarczamy do wszystkich krajów na terenie UE i EOG. Twoje towary są wysyłane przez PostNord i mogą być dostarczone z lub bez opłaty pocztowej. Zawsze otrzymasz numer śledzenia, abyś mógł śledzić przesyłkę z naszego magazynu do domu.
Jeśli kupisz za więcej niż 349 zł, zajmiemy się wszystkimi kosztami wysyłki i dostarczymy gratis. Dotyczy to również zakupów artykułów z wyprzedaży.
Zwraca
Musisz zwrócić zamówienie bez zbędnej zwłoki i w ciągu 14 dni od wykonania prawa odstąpienia od umowy. Będziesz odpowiedzialny za bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Przy zwrocie jesteś odpowiedzialny za zapewnienie, że przedmiot jest odpowiednio zapakowany. Do przesyłki należy dołączyć kopię potwierdzenia zamówienia. Możesz przyspieszyć ten proces, jeśli dodatkowo wypełnisz i załączysz nasz formularz odstąpienia od umowy, który znajdziesz w sekcji "prawo do odstąpienia od umowy".
Ponosisz ryzyko związane z towarem od momentu dostarczenia do momentu otrzymania go z powrotem.
Skorzystaj z naszego portalu zwrotów, aby szybko i łatwo dokonać zwrotu
Możesz zwrócić towary, które zakupiłeś u nas.
https://return.shipmondo.com/scootworldpl
Na powyższej stronie możesz zamówić kartę zwrotu i zakupić przesyłkę zwrotną.
Po zakończeniu płatności możesz przejść do strony z paragonem, aby otrzymać kartę zwrotu i etykietę pakowania. Karta zwrotu oraz zakupiona etykieta pakowania zostaną również wysłane na podany przez Ciebie adres e-mail.
Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej, nasz dział obsługi klienta przetworzy ją tak szybko, jak to możliwe. Pod warunkiem, że Twoje zamówienie zwrotne spełnia warunki zwrotu, zadbamy o zwrot kosztów zakupu.
Stan towarów w momencie zwrotu
Jesteś zobowiązany do poniesienia kosztów ewentualnego obniżenia wartości towaru tylko wtedy, gdy obniżenie wartości wynika z Twojego nieprawidłowego obchodzenia się z towarem w trakcie badania jego stanu, właściwości i funkcji. Innymi słowy, możesz przymierzyć towar tak, jakbyś przymierzał go w fizycznym sklepie. Jeżeli towar został przymierzony w sposób wykraczający poza opisany powyżej, uznaje się go za używany. Oznacza to, że w przypadku rezygnacji z zakupu otrzymają Państwo z powrotem tylko część ceny zakupu lub jej brak, w zależności od wartości handlowej towaru w momencie otrzymania - zwrotu.
Aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy, należy przetestować produkt bez jego faktycznego użycia.